Kövess minket

Film

Egy Toyota reklámmal bizonyították a Vissza a jövőbe filmek pontosságát

Doki és Marty újra találkoztak.

Megosztva

2015-ben, nagy jelentőséget tulajdonítottak október 21-ének szerte a világon. Hogy miért? A Vissza a jövőbe című filmben ez a dátum az, amikor Doki és Marty eljöttek a múltból, hogy felfedezzék, mi vár majd rájuk a jövőben. Persze többen szerették volna, ha már hasonló fejlettségű lenne a technológia, mint ahogy a producerek ezt akkor elképzelték, ám az önbefűzős cipő és a légdeszka elterjedésére még egy kicsit várnunk kell. A Toyota azonban az egyik „találmányt” pozitív eredményekkel tesztelte.

„Az évek során rengeteget viccelődtünk azzal, vajon melyik találmány lesz a következő, amit a Vissza a jövőbe produkciók ihlettek meg.” – mondta Michael J. Fox. A Toyota egy olyan kocsit alkotott, amely hidrogén-üzemanyagcellás technológiával működik, hasonlóan, mint a filmben. A reklámhoz pedig nem választhattak volna jobb párost, mint Dokit és Marty-t.

Az öt perces videó december 21-én debütál majd a Toyota honlapján, ám Christopher Lloyd már közzétett egy 44 másodperces kis verziót a rajongók számára. Reméljük, hogy a cipő és a légdeszka is hamarosan tömegtermék lesz!

[vembed youtube=”eVebChGtLlY” ]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés