Keresés
  • Főoldal
  • Aztaaa!
  • Tech
  • Cuki utcai hirdetéseken bizonyítja a Spotify, hogy mindent tud a zenehallgatási szokásainkról

Cuki utcai hirdetéseken bizonyítja a Spotify, hogy mindent tud a zenehallgatási szokásainkról

Szaghmeiszter Máté- 2016.11.29. 20:00
891
Egy mottót is kitaláltak hozzá: "Köszi 2016, elég fura voltál."
A legnagyobb tech cégek mind adatokat gyűjtenek rólunk. A Facebook hajszálpontosan meg tudja mondani, mennyi ideig gondolkoztál azon, hogy likeold-e az exed egyik friss képét (annak ellenére, hogy a végén csak továbbgörgettél), a Youtube simán előbányássza, hogy az egészséges mennyiséget meghaladóan néztél cicás videókat, a Spotify pedig tudja, hogy bár a haverjaidnak azt mondod techno rajongó vagy, titkon inkább Marilyn Mansont hallgatsz. 

Utóbbi infókat szerencsére nem gonoszkodásra, hanem kifejezetten kreatív kampányra használta fel a zenestreaming szolgáltatás. Az új utcai hirdetéséken olyan szövegeket olvashatunk, mint például:

"Kedves felhasználónk, ki 42x hallgattad meg a "Sorry" című számot Valentin napon...mit tettél?"

"Kedves felhasználónk, ki 5376 alkalommal hallgattad meg a Hamilton betétdalát a Színház negyedben, nem tudnál jegyeket szerezni nekünk az előadásra?" 

"Üzenjük mind az 1235 srácnak, akinek tetszett a "Csajos buli" című lejátszási listánk - szeretünk titeket!"

"Kedves 3749 idegen, akik meghallgatták az "Eljött a világvége" című számot a Brexit napján, tartsatok ki."

"Kedves berlini felhasználónk, kinek 10 különböző "kocsmaszeretet" nevű lejátszási listája van: csak mértékkel."







(via Adweek)

Hozzászólások

#OFFHetiKvíz

Melyik rapperrel NEM volt kollabja az alábbi pop énekesnőknek?
Játszom