Keresés
14O
Budapest
2017.09.19., kedd (Vilhelmina)

De miért? Ezek a tél legidegesítőbb reklámjai

Káposztás Vivien- 2016.11.08. 16:00
6047
Idén a szokásosnál is több idegtépő reklám készült.

Megszoktuk, hogy a hideg időjárás beköszöntével elárasztanak minket a megfázás, torokfájás, influenza tüneteinek kezelésére szolgáló készítmények. Tuti ezektől betegszünk meg.

Abban biztosan sokan egyetértünk, hogy az idei torokfájás-szezon legidegesítőbb reklámja címet „De miért Ábel” nyerte el. A nyámnyila nagyanyjának és anyjának feleselő gyerekről mémek és paródiavideók százai kerültek már fel a netre. Hogy fogja utálni magát ezért később, és ha megkérdezi, hogy „de miért”, szívesen válaszolunk neki. 











Nálam második helyen a mekis reklám áll, ahol a fiatalok azon hüledeznek, hogy haverjuk a non-stop partyzás helyett beállt dolgozni a gyorsétterembe. Persze csak addig nagy a szájuk a négyes Golfban ülve (amit ezek szerint nem kétkezi munkával szereztek meg), míg meg nem jelenik a csini lány a hambikkal, mert neki már köszönni sem bírnak. Gratulálok!

Mindenszentek után rögtön megjelentek a karácsonyi reklámok. Persze hiányzott is volna, ha csak decemberben kezdenek el bombázni az ajándékötletekkel. Van az a hipermarket reklám (különösen hosszúnak tűnik), amiben a férfi későn ér haza, a nő napokig duzzog, majd kap egy feldíszített fát a szakadó hóban a semmi közepén. Nagyon romantikus. Az persze nem derül ki, hogy a férfi mivel váltotta ki a nő haragját, de happy end és kit érdekel.

Aztán ott van a mobilszolgáltató, akinek reklámjában elfogy a street foodos fiúknál a paradicsom, de persze a szépen mosolygó lány megvárja, míg elbicajoznak a srácok a piacra és boldogan veszi át a szendvicsét (ki tudja mennyi idő múlva) de a büfés vállalkozás mégis sikeres…

A másik mobilszolgáltató is tuti idegesít mindenkit a tutira legnagyobb (méteres) popcornt kikérő mozizó nagymamával..

Hasonlóan idegesítő a hárombetűs magyar üzletlánc reklámja, ami annyira közhelyes lett, hogy igazából az ásványvíztől a biztosításon át bármit reklámozhatnának.. Ugyanilyen a kávéreklám, amit a világ legcsodásabb hivatásához ajánlanak, ezek szerint csak az anyukák ihatják?

Persze könnyű kikerülni, ha nem nézünk tévét, és akkor egy stressz faktorral kevesebb, de hát ilyen az ember, tévét néz.

Hozzászólások

#OFFHetiKvíz

Azt gondolod, mindent tudsz Rihannáról? Lássuk!
Forrás: Getty Images
Játszom