Keresés
6O
Budapest
2017.11.24., péntek (Emma)

Komoly bajban van a McDonald's, mert a fiatalok nem eszik a kajájukat

Szaghmeiszter Máté- 2016.10.09. 18:27
14131
Manapság nem visítoznak az örömtől a gyerekek, ha elviszik őket a Mekibe, hanem visszakérdeznek, hogy: "Az mi?".
Egy McRoyal, egy Big Mac és egy dupla sajtburger. Én még ismerem ezeket, egy 14 évesen már nem biztos.
A McDonalds azon amerikai cégek közé tartozott mindig is, a Coca Cola és a Microsoft mellett, akikről azt gondoltuk még egy jó ideig velünk lesznek, hisz a márkát az egész világon ismerik és szeretik. Az ismerik még valószínűleg igaz, a szeretik viszont már egyre kevésbé, köszönhetően a mai amerikai fiataloknak. A McDonalds belső felmérése szerint ugyanis az újabb generációt nem igazán izgatják a sajtburgereik és az agyonsózott krumplijaik - írja egy belsős felmérésre hivatkozva a The Wall Street Journal.

A legismertebb terméküket, a Big Mac-et például 

csak 5-ből csak 1 fiatal próbálta egyáltalán ki.

Ami azt jelenti, hogy az Y generáció nem hogy nem vesz magának Big Mac-et, de még csak nem is érdekli, milyen az íze Amerikában. A cég konklúziója ebből az, hogy a többi gyorsétteremlánc és a gourmé hamburgerek előretörése miatt a McDonalds már közel sem olyan "menő" a fiatalok között, mint anno volt, vagy legalábbis minimum több opciójuk van, és ezek közül az opciók közül a meki hátul kullog a sorban.

Hozzászólások