Keresés
32O
Budapest
2017.06.22., csütörtök (Paulina)

Morbid reklámmal jelentkezett a Doritos

Ráthgéber Réka- 2016.02.09. 11:00
130
Ki kell tűnni a tömegből.

A Super Bowl szünetében leadott reklámok valamilyen szinten sokkolni akarnak bennünket. Ezek az év legmanipulatívabb reklámjai, amelyek leginkább az érzelmeinkre hatnak (a Budweiser kampányai már 10 éve csak megríkatják a nézőket) és azt akarják elérni, hogy másnap a kisfilmekről beszéljünk Facebookon, az utcán és a kávézókban. A Doritos idei reklámja azonban kicsit erősre sikeredett.

A reklám egy ultrahang vizsgálatot mutat be, ahol az apuka nem tud a chips nélkül létezni. Még az örömteli esemény dokumentálása közben is muszáj ennie, ám nem ő az egyetlen a szobában, aki a Doritosra éhezik.

Nem akarom lelőni a poént, nézzétek meg a kisfilmet, és utána döntsétek el, hogy ez még belefér-e a jó ízlés határaiba, vagy már túllépi azt.



Hozzászólások

#OFFHetiKvíz

Azt gondolod, mindent tudsz Rihannáról? Lássuk!
Forrás: Getty Images
Játszom