Keresés
  • Főoldal
  • Stílus
  • A Palace és a Polo Ralph Lauren kollaborációja olyan királyra sikeredett, hogy abban a nagypapák és a tizenéves deszkások egyaránt jól érezhetik magukat

A Palace és a Polo Ralph Lauren kollaborációja olyan királyra sikeredett, hogy abban a nagypapák és a tizenéves deszkások egyaránt jól érezhetik magukat

Kersner Máté- 2018.11.07. 18:27
1165
“Egy londoni gördeszkás cég szerelmeslevele a világ legjobb márkájának címezve”
Forrás: Palace
2018.október 22-én három kék óriásplakát jelent meg Tokióban (nem, sajnos nem Ebbing határában) rajta a Polo Ralph Lauren és a Palace logójával. Világos volt, hogy az angol és az amerikai fashionóriások készülnek valamire: valamire, ami durván retró, hipszteresen-papásan laza, és letisztultan stílusos lesz, valamire, ami biztosan emlegetett, egykönnyen nem felejthető társulásként díszeleg majd a 2018-as év szinte már követhetetlen kollabjainak listáján.

Forrás: NSS Magazine

Röviddel a titokzatos billboardok felkerülése után kaptunk is egy, a hype-ot tovább generáló kisfilmet, amit a zseniális divatfotós, David Sims által lőtt, említésre méltóan igényes lookbook fotók felfedése követett. Végül felkerültek a Palace oldalára darabok, fény derült a release date-re, és arra is, hol debütálnak majd a göncök, az interneten pedig vásárlók tömegei pörögnek a kickflipező macis pulóverekre és a kisautós ingekre. 

Fotók: David Sims
Forrás: Hypebeast / Palace
 Bájos homage, előre elkönyvelhető kasszasiker, vagy autentikus, történelmi egymásra találás?

A német teniszező, Angelique Kerber az idei júliusi wimbledoni tenisztornán Palace x adidast viselve verte meg Serena Williamset, a Mid90s-zal hatalmasat menő Jonah Hill pedig szintén előszeretettel viseli a brit brand termékeit. A cég szépen kitörni látszik a streetwear-hypebeast körökből, egyre nagyobb, globális ismertséget szerezve magának. A jól megérdemelt felemelkedést maga a  nagybetűs amerikai márka, vagyis a Polo előlegezheti meg, sőt inkább teljesítheti be, ami a hosszú évtizedek alatt a jólfésült, újgazdag jenkiktől kiindulva egészen a Lo Life Crew-ig, Raekwonig, Kanye Westig, majd Yung Lean -és a tömegtermelt instalányok fejéig jutott. 

Az aktuális projekt ismertetésének céljából a Business of Fashion egy exkluzív anyagot közölt Lev Tanju alapítóval, és Gareth Skewis-szel, a brand társtulajdonosával:

“Ez a brand az egyetlen, aminek a darabjaiban egyaránt mehetsz meetingre, temetésre, és focizni is - mindezt ugyanazon a napon.” - fejezi ki imádatát a PRL iránt Skewis a cikkben.

A kollab mindkét fél számára abszolút különlegesnek számít: az angol márka életében komoly mérföldkő az egyfajta tisztelgésként is felfogható kollekció (akárcsak Ronnie Fig szeptemberi Tommy Hilfiger akciója) az eddigi Umbro, adidas, Reebok, és az Oakley együttműködések után, Mr. Laurennak pedig jóformán ez az első társulása más márkával, ami máris egy, a múltszázad brit munkásosztályának swagjét ügyesen imitáló gördeszkás csapattal, nem pedig egy elit, kimért, a felsőtízezret öltöztető luxuscompany-vel történik.

A két, egymással ugyan sok átfedést mutató, mégis eddig összeegyeztethetetlennek hitt kultúra és stílus remek kombinálása adja a Polo x Palace valódi esszenciáját, aminek felhozatalába éppúgy beférnek a kordbársony kabátok és sapkák, mint a pizsamaként funkcionáló, giccses-lovas szettek, a deszkalapok, a high-end elegancia határait feszegető básony-topánkák és a Palace pulcsit viselő plüssmackók is, a Supreme Steiff Teddy-jei után szabadon. 

A comfy kollekció november 9-től, vagyis péntektől lesz elérhető online a Palace és a Ralph Lauren oldalán, a Palace New York-i és londoni üzleteiben, a Polo párizsi boltjában, és a Los angeles-i, londoni, és New York-i Dover Street Market polcain. Szöulban és Tokióban egy nappal később, tizedikén droppolnak majd a cuccok. A várható árak a Palace szokásos, eddigi tarifáihoz igazodnak majd, vagyis egy pólót kb 60 dollárért, egy dzsekit pedig 230 dollárért kaparinthatunk meg magunknak.

(Hypebeast)

Hozzászólások