Keresés
19O
Budapest
2017.05.24., szerda (Eszter, Eliza)

A Topjoy-t követi a legtöbb magyar Instagramon. DE MIÉRT?!?!

Szaghmeiszter Máté- 2016.10.20. 20:12
1495
Mi az élet értelme? Mi történik miután meghalunk? Miért követi ilyen sok magyar a Topjoy-t? Kérdések melyekre lehet sosem kapunk választ.

Lezajlott a második Magyar Instagram Körkép és eredményei is vannak - olvasható a közösségi kutatást végző Crane sajtóközleményében. A számok azt mutatják, hogy egyre kevesebbet posztolunk, ám még így is minden második válaszadó hetente oszt meg tartalmat, leggyakrabban a 25-34 éves nők és a 35-44 éves férfiak. A megkérdezettek többsége barátokat és külföldi hírességeket követ – ez nem változott tavalyhoz képest –, ám idén 30 százalékról 50 százalékra ugrott a hazai celebeket követők száma. A top3 név amúgy Dukai Regina, Sarka Kata és Istenes Bence, ennek hallatára pedig kicsit belehánytam a számba, kösz szépen többiek!

A kutatás emellett kimutatta, hogy az emberek még szoktak magukról szelfit készíteni!


Minden második nő és minden harmadik férfi megörökíti néha a saját arcát, hogy utána évekkel később visszanézve azt mondhassa: "Jéé, ez tényleg én vagyok, csak kevesebb ránccal a homlokomon!"

Azért szerencsére volt érdekes (és ép ésszel nehezen magyarázható) felfedezés is, például az, hogy a Topjoy nevű italmárkát követik a legtöbben magyarok a brandek közül. Egészen pontosan 84 ezren. Felmentem tehát az oldalukra, hogy megnézzem miből maradtam eddig ki:

Miénk a város! 😎 #topjoy #uzenetakupakban #city #handstand #young

A post shared by Topjoy (@topjoy_official) on



Hát ilyen krézi posztokból. A dobogó második helyén a Sugarbird helyezkedik el, a bronzérem pedig a BP shop-nak jár. Ami a konkurencia forgalmát illeti, a Facebook, Twitter és Pinterest stagnál, de a Snapchatet dupla annyian (40%) használják, mint tavaly.

A kutatást terjedelmében itt lehet elolvasni.

Hozzászólások

#OFFHetiKvíz

Azt gondolod, mindent tudsz Rihannáról? Lássuk!
Forrás: Getty Images
Játszom