Keresés
  • Főoldal
  • Zene
  • Karrierjének stációit járja végig The Weeknd a "Snowchild" animált, Kertvárosi Gettóra hajazó klipjében

Karrierjének stációit járja végig The Weeknd a "Snowchild" animált, Kertvárosi Gettóra hajazó klipjében

Kersner Máté- 2020.07.22. 18:31
A Trilogy, a Kissland, a Beauty Behind The Madness, a Starboy, a My Dear Melancholy és az After Hours-éra egyaránt megjelenik.
Újabb klip debütált The Weeknd slágerlistákat leuraló After Hours albumáról, ezúttal a melankolikus hangulatú Snowchild kapott egy látványos animált vizuált.

Az egyfajta létösszegző dalként is értékelhető trackben Abel arról énekel kissé megcsömörlötten, hogy ráunt már a sztárlétre és az azzal járó luxus nem jelent már számára semmit, emellett megemlíti, hogy az általa vásárolt villában nem is igazán érezte soha otthon magát. A refrénben eldalolja, hogy habár "régen Cali volt a cél", már elhagyná a csillogó, de kiüresedett nyugati parti várost. 



A hibátlan hangulatú, bizonyos részeinél a Kertvárosi Gettó grafikai megoldásaira hajazó, kissé animés stílusú klipben az énekes karrierjének stációit is végigkövethetjük: a korai évekbeli, rejtőzködő Abel után látjuk a nagyhajú, The Hills-korszakbeli Weekndet, majd a Starboyt is, aki neonkeresztekkel küzd a pumává változó nők ellen. (Mind a kereszt, mind a puma fontos motívuma volt a Starboy-érának.)

Látunk havas vidékeket, eljutunk Japán piroslámpás negyedeibe is, végül pedig denevéreket látunk, amik a My Dear Melancholy korszakot, azon belül is a Call Out My Name-et idézik meg. A sztár mintegy leszámol eddigi "karaktereivel" és "énjeivel", majd ahogy végigér a kör, elérkezünk mostani, afro hajas, piros öltönyös, napszemüveges külsejéhez, aki végül egy, az előzőleg droppolt klipekben (Heartless, Blinding Lights) kulcshelyszínként funkcionáló kaszinó előtt jelenik meg cigarettára gyújtva, kaján vigyorral az arcán. 



Alább szemlélhető, milyen jelenetek kerültek átdolgozásra a Snowchild videójában: 

Hozzászólások

Érdekes lehet