Stílus
Konsanszky: úton a nemzetközi siker felé
A Konsanszky divatmárka megkapta a Széchenyi Tőkealap támogatását külföldi terjeszkedéséhez.
A hazai divatipar egyik legnagyobb befektetője 160 millió forintot ad a Konsanszky márka külföldi terjeszkedésére. A Széchenyi Tőkealap korábban az Abodi és az ÁERON márkákat is támogatta, most pedig ismét egy arra méltó divattervezőnek adja meg a segítséget a magyar divat nemzetközivé válásában. Konszánszky Dóra, a márka alapítója a HVG-nek elmondta, hogy ő kereste meg a befektetőt, önerőből ugyanis nagyon nehéz lett volna megvetnie a lábát a nemzetközi divatszférában. Márkája persze már így sem ismeretlen a külföldiek számára, a budapesti mellett a párizsi és a londoni divathéten is bemutatta már kollekcióját, valamint webshopjából a világ bármely részéről lehet vásárolni. Emellett viszont csak Budapesti üzletekben voltak megtalálhatók eddig a ruhái – most Franciaország, Hollandia, Kína, London, Ázsia nagyvárosai és a skandináv országok felé szeretne terjeszkedni a tervező. Hogy sikeres lesz, afelől nincsenek kétségeink, hiszen nőies, innovatív, letisztult szabású ruhái a világ bármely divatfővárosában megállják a helyüket.