Stílus
2022-ra 1 milliárd dolláros cég lehet Kylie Cosmetics-ből
Kylie bőven lekörözte a várakozásokat.
A 2015 novemberében indult Kylie Cosmetics (korábbi nevén Kylie Lip Kits) több pénzt termel, mint azt bárki gondolta volna – derítette ki a WWD nevű oldal. A különböző sminkcuccokat áruló cég bevételeit 50 és 300 millió dollár közé lőtték be a szakértők, de Kylie anyja, és biznisztársa, Kris Jenner elárulta a weboldalnak, hogy 18 hónap alatt 420 millió dolláros eladást generáltak. Kris először beszélt a pontos számokról.
A márka 2015. november 30-án indult, akkor még csak teszt jelleggel. Az elején összesen három termékük volt, melyeket másodpercek alatt elkapkodtak. Ezután volt egy három hónapos szünet (ezt a Jenner család nem számolja, tekintve, hogy nem volt ez idő alatt eladandó termékük), majd ’16 februárjában újrabrandelték magukat, Kylie Cosmetics néven, és azóta folyamatosan gyártják a rúzsokat, szájfényeket, és egyéb sminktermékeket.
A várakozások szerint idén 25%-al növekedhetnek az eladási számaik, 386 millió dollárral zárva a 2017-es évet. A WWD emlékeztet, hogy Tom Ford saját szépségápolási részlegének egy évtizedre volt szüksége, hogy átlépje az 500 millió dolláros eladási számot, míg a L’Oréal Lancôme márkájának például 80(!) év kellett, mire 1 milliárdig jutottak. Kylie-nak viszont már 2022-re meglehet ez a mérföldkő, már ha tudja tartani ezt a felfelé tartó ívet.