Kövess minket

Stílus

5 év után vége Beyoncé és az adidas partnerségének

Megosztva

Beyoncé és az adidas kölcsönösen megegyeztek abban, hogy befejezik az IVY PARK partnerségüket, amely eredetileg 2018-ban indult.

A The Hollywood Reporter értesülése szerint „jelentős kreatív nézeteltérések” voltak a két fél között, ami a kollab befejezéséhez vezetett. Az oldal szerint a Grammy-díjas zenésznő alig várja, hogy ismét felélessze a kreatív szabadságot a márkájánál.

Mint korábban írtuk, az IVY PARK x adidas együttműködés a német sportruházati cég pénzügyi jelentése szerint inkább veszteséget termelt, mint profitot. A dokumentumok azt állították, hogy „a legyártott árucikkek nagyjából fele eladatlan maradt”, és hogy IVY PARK „pénzt veszített az adidas számára”.

Beyoncé IVY PARK márkája 2016-ban született meg a Topshop-os Sir Philip Greennel közös vállalkozásként, az énekesnő később teljes tulajdonjogot szerzett, miután az 50-50 százalékos megállapodás 2018-ban véget ért.

Az IVY PARK legújabb kollekciója, a „PARK TRAIL” idén februárban jelent meg, miután egy dubaji zártkörű koncerten előzetesen bemutatták.

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés