Stílus
Egyre több pénzt zsebel be a Nike!
Nőtt a Nike sportszergyártó nyeresége és bevétele a vállalat 2016-os első pénzügyi negyedévében. A gyártó a legnagyobb fejlődést Kínában érte el, ahol 30 százalékkal 886 millió dollárra nőttek az eladásai éves szinten.
Az augusztus 31-el zárult háromhavi időszakban éves alapon 5,4 százalékkal nőttek az eladások 8,41 milliárd dollárra, miközben az adózott eredménye 23 százalékkal 1,198 milliárd dollárra emelkedett.
Elemzők szerényebb,1,19 milliárd dolláros profitra és kisebb, 8,22 milliárd dolláros eladási adatra számítottak.
A Nike fő piaca továbbra is Észak-Amerika, ahol a bevétele 8 százalékkal emelkedett. A bevételek nagyobb részét kitevő cipőeladás 9 százalékkal bővült a negyedévben éves összevetésben.
A Nike az Instagramon is tarol,korábban írtunk róla, hogy a közösségi oldalon is ők a legnépszerűbbek.
(MTI nyomán)