Stílus
A Nike az Instagram királya!
Mármint a márkák közül.
Fotó: dublin fashion festival
Az Instagram az egyik leghatékonyabb reklámfelülete a divatnak, már jó pár éve. Hihetetlenül sokat tudnak egyes brandek profitálni belőle, és nem csak a saját posztjaikon keresztül, hanem a több millió követővel rendelkező sztárok képeinek köszönhetően is. Több ezirányú kutatást is végeztek már, és rendre a pipás cég lett az első, az oldalra kikerülő posztok alapján. A legújabb vizsgálati eredmények sem hoztak más eredményt. A Macy’s által végzett felmérés, a húsz legnépszerűbb Instagram márkát kereste, és találta meg.
Az eredmény a következő lett: a Nike magasan vezeti a listát, több, mint 18 és fél millió követővel. Azt is kiszámolták, hogy 47,7 millió alkalommal került megemlítésre az amerikai cég. Követők tekintetében az Adidas a második (6,4 millió), a Luis Vuitton a harmadik ( 6,1 millió), a negyedik helyre a Dolce & Gabanna került (5 millió) a Michael Korsal holtversenyben.
A Nike mellett, a posztokban a legtöbbször a Pradat (18,7 millió alkalom), a Guccit (17,9 millió), a Diort (17,5 millió) és a Hermèst (14,8 millió) említették meg.
A legnépszerűbbek között van még Ralph Lauren, a Converse, a Vans és a Calvin Klein is.
Arról nincs kimutatás, hogy ebből az Insta mennyit profitál…
(complex.com nyomán)