Stílus
Katy Perry a H&M (karácsonyi) arca
Szinte még le sem csengett a Balmain mámora, de a H&M már újabb meglepetéssel rukkolt elő. A svéd divatmárka karácsonyi arca nem más, mint Katy Perry.
A Forbes magazin éves statisztikája alapján a legjobb kereső énekesnő Katy Perry volt, aki az elmúlt 12 hónapos bevétele alapján még Taylor Swiftet is megelőzte. Természetesen a mesés vagyon eléréséhez sok munka szükséges, de ez Katy Perry-nek nem okoz gondot. Újabban a H&M karácsonyi kampányának kölcsönzi arcát, ami biztos, hogy nem hoz keveset az énekesnő konyhájára. Katy Perry nyilatkozatában elmondta, hogy azért is örül a felkérésnek, mert a H&M volt, amely hatott egyéni stílusa kialakulására. Az énekesnő azt is hozzátette, hogy a mai napig vannak H&M ruhák a gardróbjában. A találgatások arra vonatkozóan, hogy miért is fogadta el a H&M ajánlatát szinte azonnal kezdetét vették. Sokan úgy vélik, hogy köze lehetett ahhoz, hogy a svéd divatmárka támogatja az énekesnő reklámhoz készülő, Every Day Is a Holiday című számát. A videoklipet november 23-án tárják a nagy nyilvánosság elé.
A közelgő ünnepre való tekintettel már megjelentek az első karácsonyi darabok: kötött pulóverekből, rövid szoknyákból és ruhákból, valamint hagyományos karácsonyi motívumokból és színekből nem lesz hiány.