Kövess minket

Stílus

Cara Delevingne a PUMA új, „Do You” nevű kampányának az arca

Egy újabb kemény nővel erősít a márka.

Megosztva

Rihanna és Kylie Jenner után ismét egy sikeres és modern nővel erősít a Puma. A legújabb „Do You” kampány arcának Cara Delevingne-t választották, aki inspirációt szeretne adni a világ hölgyeinek magabiztosságuk felturbózására. 

A Do You kampány Cara szerint az önállóságról és hibáink elfogadásáról szól, valamint arról, hogy ha hiszünk valamiben akkor amellett tartsunk ki. A kampányhoz készült fotósorozatban Cara a márka sport, tréning és futó ruháit öltötte amúgy bomba testére. 








Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés