Kövess minket

Stílus

Egy férfit is beválasztott a Maybelline az új szempillaspirál kampányába

Már trend.

Megosztva

[instagram]BN0l0fjFjFI[/instagram]
Amit a Covergirl tavaly elkezdett, azt idén a Maybelline viszi tovább. A sminkmárka bejelentette a legújabb „The Colossal Big Shot” nevű szempillaspirálját és a hozzá tartozó kampány két arcát is, akik mindketten Youtube beauty bloggerek.

Shayla Mitchell 2 millió fölötti Insta követővel és egy 350 ezres feliratkozó számú Youtube csatornával büszkélkedhet, a kampány másik arca viszont még a formás fekete hölgynél is unortodoxabb választás, ugyanis egy férfiről van szó. Manny Gutierrez beauty tanácsait több mint 3 millióan követik Instán és 2 millióan a csatornáján így aztán egyértelműen ott van a top férfi szépségbloggerek közt. 

[instagram]BO0beUUBudq[/instagram]
Manny a felkérésről így nyilatkozott:[blockquote]“Izgatott vagyok, hogy egy ekkora, globális márkával dolgozhatok együtt, mint a Maybelline. Jó látni, hogy nem csak elismerik a férfiakat a szépségiparban, de még fel is hívják rájuk a figyelmet ilyen lehetőségek által.”[/blockquote]Gutierrez amúgy így néz ki, mikor nincs rajta smink:

[instagram]BM0J7qZls-_[/instagram]
(via Teen Vogue)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés