Aztaa
Snapchaten várja az jelentkezéseket az ausztráliai McDonald’s
Így akarják a fiatalok érdeklődését felkelteni.
Ausztráliában a McDonald’s 106 ezer dolgozójának 65 százaléka 18 éven aluli. Ezért is gondolhattak arra a cégnél, hogy az állásjelentkezéseket az országban Snapchaton is be lehessen adni. A 10 másodperces kis videókat kéretik mekis filterekkel ellátni, ezek után pedig elég pár mondatban meggyőzni a gyorsétteremhálózat illetékeseit, hogy a pályázót válasszák a munkára.
[gif]https://media.giphy.com/media/9MtLPPcAGmXO8/giphy.gif[/gif]
Ez persze csak az első lépcsőfok, miután a snapchat-es videóval meghódították a személyzetis szívét, még egy személyes interjúra is szükség van. De az biztos, hogy a 18 éven alattiak körében nagyot fog aratni a McDonald’s ötlete.
[vembed youtube=”JaAQkQMG2vc” ]
(via)
[highlight]Kapcsolódó cikkek:
Friss hússal próbál újítani a McDonald’s
Az Instagramot trollkodta a Snapchat bolondok napján
A meki árulni kezdte a Big Mac, McChicken és a Filet-O-Fish szószait
Friss hússal próbál újítani a McDonald’s
Az Instagramot trollkodta a Snapchat bolondok napján
Több időt fordítunk a közösségi oldalakra, mint evésre
A meki árulni kezdte a Big Mac, McChicken és a Filet-O-Fish szószait
Budapesten van a világ legszebb McDonald’s étterme
[/highlight]