Aztaa
Rettentő ötletes reklámban égetik be az online zaklatókat
Egy spanyol mobilszolgáltató foglalkozott a témával.
Nem kell túl messzire mennünk, hiszen Magyarországon az online zaklatás minden harmadik gyermeket érinthet, ugyanis temérdek olyan ismeretlen személy van, aki különböző, akár szexuális tartalmú üzenetekkel bombázza a tiniket – emellett a HVG sem tudott szó nélkül elmenni.
A reklám arra hivatott, hogy az online zaklatásra hívja fel a figyelmet. Sokszor a gyermekek bizalmába egy olyan ismeretlen személy férkőzik, aki hamis személyazonosságot használva téveszti meg a fiatalokat.
A spanyol székhelyű Movistar reklámjában egy kisfiú látható, aki az interneten keresztül megismerkedik egy lánnyal, de a várva várt romantikus találkozás nem úgy sül el, ahogy azt gondolták. Egyik fél részéről sem…
[vembed youtube=”sDj0QT4GZI0″ ]