Aztaa
A Hootersnek újra kell gondolnia az üzletpolitikáját, mert az X generációt már nem érdeklik a didkók
Sem online, sem élőben.
Érdekes felmérést közölt az egyik legnagyobb pornóstreaming oldal, a Pornhub. Az oldal látogatói között végzett kutatásban többek között azt vizsgálták, hogy miként változik korcsoportok szerint a „mellekre” való keresés. Az eredmény szerint az X generáció (abból is kifejezetten a 18-24 évesek) közel 20 százalékkal kevésbé érdeklődnek a cicik iránt, ha pedig mégis rákeresnek, akkor kifejezetten a megcsinált dudákra mennek rá.
A nagy mellkutatásból az is kiderült, hogy Dániában imádják a legjobban az implantátummal felturbózott melleket, míg a szimplán „nagy mellekre” a Nigériaiak keresnek, a „kis mellekre” pedig a finnek vannak a leginkább rágerjedve.
De visszatérve a fiatalokra és a ciciimádat háttérbe szorulására. A trendre még a Pornhub alelnöke se tudott egyértelmű magyarázatot adni, bár a hip hop kultúra mainstreambe törését nem kéne elhanyagoltan kezelni ebben az esetben, nem is beszélve az olyan celebek fenék hatásairól, mint Kim Kardashian. Az viszont biztos, hogy ez nem csak a pornó kiválasztásra, de bizonyos bizniszekre is hatással van.
Vegyük példának a Hooters-t, mely pont a nagy mellű pincérnőire építi az üzletpolitikáját, egyre kevesebb sikerrel. A cég 2012 óta 7%-al csökkentette Amerikában az üzleteinek számát, a forgalom pedig folyamatosan stagnál – írja a Business Insider. Sőt, még Amerikáig se kell elmennünk, hisz a budapesti Hooters épp idén tavasszal zárta be a kapuit. A trendek persze bármikor megfordulhatnak, kérdéses van-e elég ideje megvárnia ezt az étterelemláncnak, vagy addig plasztikfenekű lányokra váltanak.