Kövess minket

Bulvár

„Felpofoznád Rihannát vagy megütnéd Chris Brownt?” – kérdezte a Snapchaten futó reklám, ami miatt megint bedőltek a részvényeik

Az énekesnő is reagált az undorító reklámra.

Megosztva

Forrás:

Már megint estek a Snapchat részvényei, ezúttal egy ízléstelen reklám miatt. Az appon egy olyan hirdetés futott, ami azt az eldöntendő kérdést szegezte a felhasználóknak, hogy „Felpofoznád Rihannát vagy inkább megütnéd Chris Brownt?„. A Snapchat közleményben reagált a botrányra, állításuk szerint a bántalmazást minimum elbagatellizáló hirdetést eltávolították, és bár eleve nem kerülhetett volna ki, mivel sérti a hirdetési szabályzatuk több pontját, de valahogy mégis átsiklott felette a figyelmük, ezért elnézést kérnek. A hirdetés csak amerikai felhasználóknak jelent meg.

[twitter]https://twitter.com/TheRoyceMann/status/973070617821007872[/twitter]
Rihanna egy Insta sztoriban reagált az ízléstelen reklám kikerülésére. 

„Szeretném azt gondolni, hogy hozzá nem értés vezetett ide, de tudom, hogy ennyire nem vagytok hülyék. Ez nem az én személyes érzéseimről szól, mivel abból nem sok van…de azok a nők, gyerekek és férfiak, akik bántalmazás áldozatai voltak, különösképp azok, akik még mindig áldozatok, na őket cserben hagytátok! Szégyelljétek magatokat. Dobjátok ki a kukába a bocsánatkéréseteket.”

Az egész ügy kipattanása óta 800 millió dollárt bukott a részvénypiacon a Snapchat, erre reagálva gyorsan felvették a kapcsolatot egy bántalmazás ellenes civilszervezettel, hogy ez máskor ne fordulhasson elő.

(The Fader)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés