Stílus
Akkora felháborodás lett Kim Kardashian „Kimono” nevű márkájából, hogy megváltoztatja a nevét
Állítja, nem akart senkit megbántani.
Kim Kardashian előző héten jelentette be új alakformáló márkáját, melynek a Kimono nevet adta, most mégis visszatáncol az ötlettől, miután sokan felháborodtak a névválasztáson. A kimonó a nemzeti viseletet takarja Japánban, ezért a legtöbb kritika Japánból, valamint az Amerikában élő japánoktól érkezett. A botrány annyira feldagadt, hogy még Kiotó polgármestere is arra kérte Kimet, hogy változtassa meg a márka nevét.
A celebritás meghallotta az aggódó hangokat (plusz nyilván nem akarta rontani a saját bizniszét), ezért bejelentette, hogy új nevet talál a márkának,remélhetőleg ezúttal elkerülve bárminemű ország kultúráját. Mint az Instagramra és Twitterre posztolt közleményében írja: „Az én termékeim és márkáim a befogadásra épülnek, ezért miután átgondoltam a akialakult helyzetet, arra jutottam, hogy az alakformáló márkámnak új nevet keresek”.
[instagram]BzYFv6tAHRb[/instagram]