Stílus
600 ezer forintos luxuslépőt adhat ki a Dior és a Jordan 2020-ban
Limitált megjelenés.
Alighogy befutott a híre annak, hogy a Prada és az adidas közös kollaborációra készül, újabb nagyszabású, nem várt társulásról cikkezik a Hypebeast.
A Dior és az Air Jordan közötti luxuskollabról van szó, ami az oldal információ szerint valamikor 2020 június környékén már napvilágot is láthat. A nagy múltú francia divatház és az amerikai kosaras brand összeborulásának eredménye egy luxus Air Jordan 1 lesz majd, amiből egy pár a hírek szerint 2000 dollárba,
vagyis több mint 600 ezer forintba fog kerülni.
Ez az árszabás annyira nem is meglepő a jelenleg Kim Jones kreatív igazgatósága alatt működő Diortól, elég, ha csak felidézzük azt a techwear trendet követő, futurisztikus, fémötvözetből készült táskát a cég idei kollekciójából, ami Kim Kardashian kedvence lett, és ami nem mellesleg 35 ezer dollárért, vagyis
több mint 10 millió forintért vásárolható meg.
Így a beígért Dior Jordanek árán valószínűleg már nem is lepődünk meg, azon viszont annál inkább, hogy a tervek szerint csak 1000 darabot fognak belőle legyártani, ami így elsőre két dolgot jelent:
-
a szerencsés beszerzők tízszeresen áron fogják szórni a hype-termékekért akár sírig harcoló lelkes vásárlóknak a meglehetősen ritka darabokat
-
A Dior az ezer darab eladásával rögtön bruttó két millió dollárt nyer.
[instagram]B4ycxdQBWBX[/instagram] Noha hivatalos fotók még nem kerültek ki a belengetett kollab egyes Jordaneiről (cikkünk borítója is csak illusztráció), a Hypebeast szerint a cipők dizájnja biztosan merít majd a közkedvelt B23 High-Top látványából, és az all over old school Dior printek (lásd itt) is visszaköszönhetnek majd a limitált kiadású lépőn, a Jordan ikonikus logója mellett természetesen.
Több kommentelő is gunyoroskodva fejezte ki aggodalmát, miszerint a darab csupán egy szimpla Jordan 1 lesz majd egy méregdrága cég logójával felturbózva, ezzel a kijelentéssel viszont még várjunk addig, amíg az első exkluzív look megérkezik a jogosan várt társulásról, mely tovább erősíti a streetwear/sport brandek és a high fashion márkák hihetetlen összefonódását.