Stílus
Virgil Abloh, Cole Bennett és további chicagói művészek lettek a Jordan gigamega All-Star kollekciójának arcai
Felfedte a Chicagóban megrendezésre kerülő All-Star hétre időzített kampányát a Jordan, a kollekcióhoz pedig a szeles városból választottak ki 8 kreatívot, akik a saját stílusukban rukkoltak elő néhány új darabbal.
A 8×8 kollekció különlegessége, hogy az alkotókat arra kérték, vegyék alapul a nyolc chicagói vasútvonal nyolc különböző színét és ezekből építkezzenek a göncök megalkotásánál. A kollekció emellett az egységet igyekszik többféle módon reprezentálni, legalább is ez áll a Jordan által közzétett bemutató cikkben.
A 8×8 művészeinek a listáján ott van Virgil Abloh márkájával, az Off-White-tal, az underground előadóknak készített remekbe szabott klipjeivel világhírnévre szert tevő Cole Bennett és brandje, a videók mellett merchandise-t is gyártó Lyrical Lemonade, a Chance The Rapper által 2016-ban alapított nonprofit szervezet, a Social Works, Cody Hudson, a többféle kúl vállalkozással (Struggle Inc., Land and Sea Dept., Letherbee Distillers) rendelkező multimédiás artist, a Jordan által „valódi kulturális vezetőként” aposztrofált fodrász, Drew The Barber, a különböző custom termékeket gyártó Sheila Rashid, akinek a darabjait eddig olyanok rokkolták, mint Bella Hadid, vagy Zendaya, az egykori NBA játékos Benny Simmons és „retail-veterán” Lavelle Sykes által alapított butik/brand, a SucceZZ és a Jordan Wings is.
Abloh az Off-White-tal a piros és fekete színeket kombinálja és egy új Jordan 5 lépővel készül:
Cole Bennetté a pink szín, tőle egy cipő és pár ruha, azon belül is leginkább egy Lyrical Lemonade x Jordan pulcsi várható:
Cody Hudson kapta a narancssárgát, ő a batikolt mintára és a békejelre fekteti a hangsúlyt:
A Chance-közeli Social Works kékben utazik:
A SucceZZ pedig sárgában:
Drew The Barber az elegáns barna színt tette magáévá:
Sheila Rashid a lilát kapta, de egy Air Jordan 1 Miden a szürkével ötvözte azt:
Végül a Jordan Wings mind a nyolc színnel egyben, igaz, a zöld dominál:
A 8×8 kollekció február 15-étől lesz elérhető világszerte a kijelölt üzletekben és online.