Aztaa
Na mit újított be megint Post Malone? Hát persze, hogy egy arctetkót!
Az arctetoválások nagykövete nem okoz csalódást.
Post Malone gyakorlatilag úgy kezdte az újévet, ahogy 2019-et befejezte: egy friss arctetkóval.
A zenésznek annyira a névjegyévé váltak a kis pofafirkantások, hogy nemrég a Dorito csipszmárka is felhasználta az ötletet az egyik reklámjában. Posty ahogy beleharapott a legújabb limeos csipszükbe, már ült is be a tetoválószékbe, hogy bevállaljon egy a kedvenc új rágcsáját ábrázáló tetoválást.
Ez persze csak egy reklám, sima fikció, az viszont már nagyon is valóság, hogy emberünk pofazacskója ismét magába szívott egy csomó tintát, hisz egy véres körfűrész díszíti mostantól a pirospozsgáját. Talán tényleg csak akkor áll le, mikor már nem lesz több hely a fején.
[instagram]B8OIQXBlbkS[/instagram]
[instagram]B8OIWdvlDrt[/instagram]