Kövess minket

Stílus

Pillanatok alatt elkapkodták Finnországban a Lidl saját márkás sneakereit, több száz eurót kérnek érte a használtpiacon

A koronavírus ellenére sorokban várták a Lidl üzletek nyitását a finnek, hogy lecsaphassanak a 15 eurós lépőre.

Megosztva

Forrás:

YEEZY-szintű sneaker őrületet okoztak Finnországban a Lidl saját márkás lépői előző héten. A Lidl logóval ellátott, a márka színeit követő cipő egy áprilisi tréfaként indult tavaly, mikor a német diszkontáruház bejelentette, egy egész Lidl kollekcióval jelentkeznek, benne pólókkal, papucsokkal, zoknikkal, és cipőkkel. A poén leülése után egyre hangosabban követelték a neten, hogy a Lidl valóban jelentesse meg a kollekciót, amit meg is tettek 2019 őszén Németországban, limitált darabszámban. Előző hét csütörtökön aztán Finnországban is kijött a köllekció, ahol hatalmasat robbant, percek alatt kifogytak a készletekből.

[fbpost]https://www.facebook.com/watch/?v=522192055113805[/fbpost]
A kollekció legkelendőbb darabja egyértelműen a Lidl sneaker volt, mely mindössze 15 euróba került. Finn lapok beszámolói szerint reggel az áruházak előtt kisebb tömegek várták a nyitást, majd az első órában elkapkodták a lépőket. A cipőkből online is lehetett vásárolni, az ottani készletek még ennél is hamarabb, percek alatt elfogytak, egy ponton pedig még az oldaluk is lehalt a nagy érdeklődéstől. A roham még a Lidl-t is meglepte, pedig több tízezer párral készültek rá országszerte. A futó és lifestyle cipők stílusát idéző sneaker kék-sárga-piros színkombinációban készült el, a nyelvén a Lidl köralakú logója látható.  

Ezután jogosan tehetjük fel a kérdést, miért volt ekkora a hype a Lidl cipői körül, pláne úgy, hogy a minősége még szemre is hagy némi kivetnivalót maga után. Egyrészről az olcsósága miatt vitték, hasonlóan a 2011-es nagy magyarországi Tesco Fila-táska mániához, másrészről ironiából és poénból akarta sok mindenki beszerezni a lépőket. A trendre még a helyi hírességek is ráugrottak, a finn rapper, Elastinen és Kiira Korpi műkorcsolyázó is posztoltak a sikeresen megszerzett cipőikről az Instagram oldalukra, míg a finn streetwear közösség, a HYPEND a Facebook csoportjukban szervezték meg a nagy vadászatot.

Forrás:

A csütörtöki sold-out nap után nem kellett sokat várni arra, hogy a cipők feltűnjenek a használtpiacon, átlagosan 120 eurót kértek egy pár Lidl cipőért a finn tori.fi online piactéren, de volt olyan, aki a pofátlanul magas 800 eurót sem sajnálta elkérni a hype darabokért. Azóta kicsit normalizálódott a helyzet, most már könnyen be lehet szerezni akár 50-60 euróért is a cipőket, igaz ez még mindig négyszerese az alapárnak.

Arról egyelőre nincs hír, hogy Magyarországra esetleg befutnak-e valamikor a FIRE Lidl cipők.

Forrás: tori.fi

(mtvuutiset.fi/ Yle / Is)

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés