Aztaa
Post Malone is kipróbálja magát a borbizniszben
Az inkább sörfanatikus rapper ezúttal egy laza rosé borral jelentkezik.
Ha azt mondjuk, képzeld el Post Malone-t valamilyen alkohollal a kezében, a legtöbb embernek egy hideg Bud Light sörrel mosolygó Posty jut eszébe, a zenész most mégis valami elegánsabb italba fektette a pénzét.
Malone legújabb projektje ugyanis egy Maison No. 9 elnevezésű francia rosé bor, mely jövő hónaptól lesz kapható. A bizniszben az énekesen túl menedzsere, Dre London, valamint jóbarátjuk, James Morrissey is részt vesz. Az ötlet akkor fogalmazódott meg Posty-ban, mikor a „Spenser az igazság nyomában” című Netflix filmet forgatták Mark Wahlberggel. Malone elkezdett átjárkálni a színészhez, akinek hatalmas borgyűjteménye van. „Minden ezzel kezdődött, Posty teljesen rákattant a borokra” – mondta London a kezdetekről. Innen egyenes út vezetett odáig, hogy a zenész egy idő után már Franciaroszágban kóstolgatta a finom, és persze jó drága borokat, miközben két társával elkezdték tervezgetni egy saját brand elindítását. Végül egy a francia riviérán lévő, Saint-Tropez-ban elhelyezkedő pincészet lett a kiszemelt, itt amúgy egy klipet is forgattak.
Az elmúlt időszakban több híresség is saját bormárkát indított, Jay-Z, Drake, és Snoop Dogg csak pár név azok közül, akik belevágtak a szöllősdibe.
A bor a Kardok Kilences tarot kártyáról kapta a nevét, mely Posty kedvence. Az italnak van egy kis eper íze, de állítólag nem túl édes. A borokat mérettől függően 22 dollár (kb. 7200 ft), és 89 dollár (kb. 29 ezer forint) között lehet beszerezni júniustól.
(Forbes)