Stílus
A Moncler váratlanul felvásárolta a Stone Island-et
A Moncler 1,15 milliárd euróért felvásárolta a Stone Islandet – írja a Highsnobiety.
A francia alapítású, de 2003 óta olasz kezekben lévő, sícuccairól ismert luxusmárka meghagyja külön entitásként a híres iránytű logós olasz brandet, de a jövőben közösen találják ki, hogy miként tudnak a legjobban betörni az amerikai és az ázsiai piacra, és persze a technikai tudást is megosztják egymással. Carlo Rivetti, a Stone Island vezérigazgatója azt mondta a felvásárlásról, hogy a Moncler tulajdonásával, Remo Ruffinivel összefogva sokkal nagyobb sikereket fognak elérni, egyben kihangsúlyozta a két márka olasz identitását.
Az elmúlt években mind a két brand növekedni tudott, a Moncler a Moncler Genius project által olyan márkákkal és divattervezőkkel lépett kollaborációra, mint a 1017 ALYX 9SM, J.W. Anderson, vagy épp Pierpaolo Piccioli. Eközben a Stone Island az angol focihuligánok egyik kedvenc márkájaként a hiphop berkekbe is kezdett erőre kapni, miután Drake előszeretettel hordja a cuccaikat.
[instagram]CIf_g-2l-I_[/instagram]