Aztaa
„Homer” néven indít saját luxus ékszermárkát Frank Ocean
A mindig rejtőzködő Frank Ocean a napokban előbújt és jelet adott magáról: az előadó bejelentette, hogy „saját, független amerikai luxus ékszermárkát” indít Homer néven, ezen túl pedig egy jövőbeli divatkollabot is belengetett a Pradával. Zárójel: a Homer elnevezés nem a Simpson család ikonikus főszereplőjére, hanem feltehetőleg Homéroszra utal.
Frank két év után először interjút is adott, mégpedig a Financial Times magazinnak, melyben részletesebben is beszélt az új kezdeményezésről, igaz, új zenékről nem esett szó.
Az évtized egyik legbefolyásosabb és legnagyobb hatású zenésze az ékszereket egy több mint 100 oldalas katalógusban mutatja be, melybe saját fotói és Tyrone Lebon (angol fotográfus, a Nikes rendezője, akivel Frank több ízben is dolgozott már kreatív projekteken) képei is bekerültek.
A játékos, gyerekkori motívumokkal is hódító, kissé futurisztikus luxus darabok New Yorkban kerültek tervezésre és kézzel készültek Olaszországban. Az első felfedett kollekció selyemsálakat és egy adagnyi magas minőségű ékszert foglal magába, melyek 18 karátos aranyból, újrahasznosított sterling ezüstből és kézzel festett zománcból lettek megalkotva, némelyik pedig Amerikából származó gyémántokkal van berakva.
Ami a tarifákat illeti, a nyakláncok többsége 1000 dollár alatti áron mozog, viszont az egyik gyémántos nyaklánc 1,89 millió dollárba kerül, ami átszámolva közel 600 millió magyar forint.
A darabokat egyelőre kizárólag a hétfőn nyitó New York-i Homer üzletben lehet megvásárolni, rendelésre még nincs lehetőség. Időpontot itt lehet foglalni, a katalógust pedig elő lehetett rendelni, de már természetesen sold outtá vált.
Fun fact, illetve kis magyar sikerpercek: a cikkünk borítójául szolgáló, Frankről készült friss portréért – melyet azóta a Rolling Stone-tól kezdve a Pitchforkon át egészen az i-D magazinig több sajtóorgánum is átvett – Ladocsi András magyar fotográfus felel. Innen is szeretnénk neki gratulálni, a jövőben feltehetőleg hallani fogunk még róla.