Kövess minket

Hiphop

Beszüntetik Travis Scott italmárkáját, és a Coachella fesztiválról is törölték a nevét

Megosztva

Az Astroworld tragédia után eléggé bezuhant Travis Scott eladhatóságának a mértéke. A rapper mellett továbbra is ott állnak a rajongói, de a brandek egymás után döntenek úgy, hogy most egy ideig biztos nem dolgoznak vele. Az elsők közt lépett a Fortnite nevű battle royale játékot fejlesztő Epic Games, akik korábban pont Travis-szel tesztelték a játékon belüli gigakoncerteket, ráadásul hatalmas sikerrel. A tragédia után viszont bejelentették, hogy törlik Travis emote-ját, azaz a játékon belüli karakter táncát, azóta már nem is lehet megvásárolni a szóban forgó digitális terméket. Később aztán a Nike is hasonló döntésre szánta el magát, megannyi cipőkollab után bejelentették, hogy elhalasztják a legújabb Air Max 1 x Cactus Jack sneaker megjelenését. Most még a rapper italmárkája is megkapta a kaszát.

Az Anheuser-Busch úgy döntött, hogy nem gyártja tovább az egy éve elérhető CACTI italmárkát, melyet Travis még a “Franchise” című klipjében promózott először. A lime, ananász, és eper ízben készített alkoholos ital megszűnéséről „hosszas gondolkodás után” döntöttek, áll az Anheuser-Busch közleményében. „Úgy gondoljuk, hogy a márka rajongói megértik majd a döntést” – írják. A CACTI közösségi oldalait is sóval szántották be.

Travis problémái pedig csak sokasodnak, hisz mint nemrég kiderült, mégsem ő lesz az egyik főfellépő a következő Coachella fesztiválon jövő áprilisban. A fesztiválszervezők hivatalosan is tudatták Travis ügynökét, hogy új főfellépőt keresnek helyette, és hogy érezzük, mennyire is nagy érvágás ez a rappernek, Scott még azt is felajánlotta, hogy nem kér pénzt a fellépésért, csak ne mondják vissza. Az ajánlatát visszautasították.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés