Aztaa
DJ Mustard mustárt dob piacra a Heinz
A Heinz és a GRAMMY-díjas producer, Mustard a világok találkozásának jegyében összefogott egy Mustard x Mustard nevű, limitált kiadású mustárra.
A GRAMMY-díjátadó ünnepségen bemutatott új termék (amelyet maga a producer kevert össze) az első alkalom, hogy a Heinz közösen alkotott egy új szószt az Egyesült Államokban, és közel 10 év óta ez az első új Heinz Mustard-kínálat. A Mustárfőnök producer sosem titkolta a Heinz iránti szeretetét, és még egy jellegzetes, gyémántberakásos Heinz mustárlánccal is rendelkezik.
„Ennek a kollabnak az életre keltése nagy dolog, és olyasmi, amire már évtizedek óta vártam” – mondta Mustard egy nyilatkozatban. „Mindenki a beatjeimről és a hangzásomról ismer, de azt nem tudják, hogy a főzés és a grillezés hatalmas része az életemnek. Minden adandó alkalommal a grillnél állok. Gyerekkorom óta használom a HEINZ-t, így a velük való partnerség olyasmi, amit mindig is szerettem volna megtenni”.”
Mustárfőnökként Mustard „szerves szerepet fog játszani az együttműködésük minden részében”, beleértve az exkluzív receptek frissítését, az egész évben megrendezésre kerülő események szervezését és még sok mást.