Aztaa
Ők a legértékésebb magyar influenszerek a Forbes szerint

A Forbes 2025-ben harmadik alkalommal állította össze a legértékesebb magyar influenszerek listáját, amelyet ismét a debreceni székhelyű TheVR csapata vezet. A kezdetben videójátékos tartalmakat készítő, mára ötfősre bővült csapat tevékenysége jelentősen terebélyesedett: népszerű reggeli műsort vezetnek a Twitchen, techcsatornát és podcastet működtetnek, valamint idén saját menüvel jelentkeztek a McDonald’s-nál, amelyhez egyedi dizájn és reklámkampány is társult.
A második helyet megőrizte Whisper Ton, aki hadarós stílusával vált a TikTok meghatározó alakjává. Az elmúlt évben táncos vetélkedőt nyert a TV2-n, országjáró turnéra indult, és saját üdítőmárkát alapított.
A dobogó harmadik fokára JustVidman került, aki kezdetben rajzfiguraként parodizálta a katasztrofális androidos alkalmazásokat és az eBay kínálatát, majd saját arcát is megmutatta YouTube-csatornáján.
A lista további helyezettjei között szerepel Nessaj (5. hely), aki videójátékos tartalmaival és saját márkájával, valamint webshopjával vált ismertté. A Pamkutya duó (7. hely) továbbra is népszerű, míg a Jólvanezígy (9. hely) közéleti streamjeivel épített stabil közösséget. Zsozéatya (11. hely) és Abosi Barna (13. hely) is megtartották helyüket a listán.
Új belépők is megjelentek a listán, főként a TikTok platformról, mint Dordzsceren Csingisz (7. hely), Radics Zsombor (8. hely), Stumpf Patrik (10. hely) és Rétegi Tícia (19. hely), ami a Forbes szerint nem meglepő, tekintve a platform növekvő jelentőségét a márkák média- és influenszerköltéseiben.
Dancsó Péter egy év kihagyás után visszatért a húsz legértékesebb influenszer közé, jelenleg a 17. helyen áll. A lista összeállításánál a Forbes figyelembe vette az influenszerek közösségi médiás aktivitását, követőbázisuk nagyságát, eléréseiket, valamint a szponzorált tartalmaikhoz, saját termékeikhez és szolgáltatásaikhoz köthető üzleti tevékenységüket.
