Kövess minket

Aztaa

Sydney Sweeney a használt fürdővizéből készült szappant árul

Megosztva

Sydney Sweeney, az Eufória és a Fehér Lótusz című sorozatokból ismert színésznő nemrég egy igazán meghökkentő és kreatív marketingkampány részeként került a figyelem középpontjába. A Dr. Squatch nevű természetes férfi testápolási termékeket gyártó márkával közösen dobtak piacra egy limitált kiadású szappant, amelynek különlegessége, hogy Sydney fürdővizéből tartalmaz cseppeket. A termék a „Sydney’s Bathwater Bliss” nevet kapta, és június 6-tól lesz elérhető, összesen mindössze 5 000 darabos szériában.

A kampány ötlete egy korábbi Dr. Squatch-reklámból származik, amelyben Sydney egy fürdőkádban tűnt fel. A videó alatt megjelent sok kanos fan, akik azt írták, szívesen kiinnák a kadát, és a márka ezt kihasználva döntött úgy, hogy a színésznő fürdővizét valóban belekeveri egy új termékbe. A szappan összetétele is figyelemre méltó: homokot, fenyőkéreg-kivonatot, shea vajat, és az említett fürdővizet tartalmazza. Az illata erdei hangulatot idéz, benne fenyő, Douglas-fenyő és mohás jegyekkel. A vízmintát 2024-ben, egy reklámforgatás során gyűjtötték, és minden darabhoz hitelesítési tanúsítvány is jár, hogy valóban tartalmaz Sydney fürdővizéből.

Sweeney maga is aktívan részt vett a kampányban: egy humoros, játékos reklámban a „Body Wash Genie”, vagyis a „Tusfürdő Dzsinn” szerepében bátorítja a férfiakat, hogy váltsanak természetes alapanyagú testápolókra. Sweeney elmondása szerint a kampány célja az volt, hogy a lehető legfurcsább és legviccesebb módon ösztönözze a férfiakat a bőrápolásra.

A közönség reakciója azonban megosztó volt. Sokan dicsérték a kreativitást és Sweeney öniróniáját, mások viszont túl szexuálisnak, sőt, egyenesen undorítónak találták a termékötletet. Egyes kritikusok úgy vélték, hogy ez a húzás inkább az OnlyFans világába illik.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés