Kövess minket

Stílus

A H&M új, fiatalokat megcélzó luxusmárkát indít útjára

Megfizethető áron.

Megosztva

Forrás:

Nyden néven indítja útjára a svéd fast fashion vállalat, a H&M új bizniszét, melyet egyfajta fiatalos, megfizethető luxusmárkának szánnak. Az Oscar Olsson hatáskörébe tartozó brand már az év első felében elindul, és alapvetően az Y generációt célozza meg, különösen figyelve az influencerekre, akikkel rendszeresen együtt dolgoznak majd. Az első ilyen kollaborációt már be is jelentették, Doctor Woo tetoválóművész fogja kidolgozni az első férfi kollekciót, és Noomi Rapace színésznő is együtt dolgozik majd a branddel. 

Olsson a The Cut-nak hitelességre, autentikusságra, és egyéniségre érzékenynek jellemezte a célközönségüket, akik szeretnek kreatívak lenni.   

[instagram]Bcug6GLl7Tj[/instagram]

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés