Stílus
A legsikeresebb márkaegyesülések
Bizonyára mindenki hallott arról, hogy mekkora tumultus és botrány övezte a Balmain és a H&M közös kollekciójának megnyitóját szerte a világon. A fiatalok szinte pillanatok alatt szétkapkodták az egyedi darabokat, és ha kellett, neki estek a többi embernek a legjobb kiegészítők megszerzésének érdekében. Nos, nem az első volt a történelem során, hogy két márka egyesült egy rövid időre. Nézzük hát, melyek voltak a legsikeresebbek!
Fotó: Getty/ Europress
Pharrell Williams és az Adidas Originals
Pharrell stílusa rendkívül egyedi, és ez kapóra is jött az Adidas Originalsnak. Megfűzték hát, hogy találjon ki valami teljesen újat, de mégis olyat, amit jól el lehet adni. Az énekes mesterit alkotott, ugyanis piacra dobták a Supercolor nevű cipőmárkát, ami 50 különböző színű lábbeliből áll. Nem csak Pharrell kedvencei közé tartoznak a sneakerek, ugyanis Gigi Hadid és Gwen Stefani is szívesen viseli őket.
Takashi Murakami és Louis Vuitton
A két márka teljesen különbözik egymástól. Míg az előbbi a feltűnő színeket, a vidám mintákat és a cuki rajzfilmfigurákat részesíti előnyben, addig a másik a luxus, a letisztultság és az elegancia megtestesítője. Ezért is jöhetett össze ez a nagyszerű kollaboráció. Az első darabokat 2003-ban dobták piacra, és egészen 2015 júniusáig folyt az értékesítésük. A kollekció olyan sztárok fantáziáját is megmozgatta, mint Paris Hilton vagy Jessica Simpson.
Karl Lagerfeld és a H&M
A H&M már a Balmain márka előtt is dolgozott nagy nevekkel. Szerencséjére először a divatvilág egyik ikonikus alakját, Karl Lagerfeldet sikerült megfognia, akivel 2004-ben be is mutatták a közös kollekciójukat. A ruhák hasonló gyorsasággal keltek el, mint a legutóbbi alkalommal, ezért valószínű, hogy megtartották a jó szokásukat, és minden évben megpróbálnak megfűzni egy nagy divatházat, hogy álljanak össze velük egy rövid ideig.