Kövess minket

Stílus

A milánói divathét kifutóján fedték fel a Gucci és az adidas kollaborációját

Megosztva

Javában zajlik a február 22-én startolt milánói divathét, melynek kiemelt eseménye volt a Gucci legújabb bemutatója február 25-én, péntek reggel.

Az őszi/téli kollekció darabjait felvonultató “Gucci Exquisite” show-n megjelent egyebek mellett Kim Kardashian, az első babáját váró Rihanna és párja, A$AP Rocky is, azonban közel sem miattuk volt annyira izgalmas az esemény, a szemek mind a három csíkos, levél logós Gucci szettekre szegeződtek – formát öltött hát a nagyjából két hónapja már belengetett Gucci x adidas kollaboráció.

Ezzel folytatódik a külföldi sajtóban csak logomania trendként hivatkozott társulások sora, avagy az adidas x Prada, Gucci x North Face és Gucci x Balenciaga összeborulások után egy újabb márkajelzésekben gazdag kollab két gigamárka koprodukciójában.

Az eredmény mondjuk fantáziadúsabb, mint néhányan gondolnánk: a kifutót ellepték a retró stílusú, ’70-es -és ’80-as éveket idéző, genderfluid ésvagy vintage hatású darabok, többek közt bátor szabású, GG monogramos és három csíkos blézerek, dzsekik, nadrágok, sapkák, egyéb fejfedők és cipők is, melyek olyan hatást keltenek, mintha tényleg évtizedekkel ezelőtt tervezték volna őket. Pozitívum, hogy a két márka tipikus jegyei és ikonikus elemei egyaránt megjelennek a ruhákon, kifejezetten ízléses és a megszokottnál talán kreatívabb módon.

Mindez felfogható Alessandro Michele kreatív igazgató tisztelgéseként kedvenc érái előtt, melyeket már korábban is megnevezett fő inspirációjaként.

(Highsnobiety)