Rock
A Radiohead teljesen eltűnt az internetről
Marketingfogás lenne?
Mindannyiunknak van olyan ismerőse, aki törölte már magát Facebookról, Instagramról, Tumblről, vagy akármilyek sűrűn látogatott oldalról, hogy utána mindenkinek azt mesélje sörözés közben, hogy mennyivel felszabadultabb lett, sőt teljesen megváltozott az élete. Aztán, mikor mindenki lusta volt külön hívogatni őt telefonon azokra a bizonyos sörözésekre, Messenger üzenetek helyett, akkor azért csak visszasündörgött az online közegbe.
Nem tudjuk, hogy a Radiohead zenekar is hasonló életfázison esik-e át, de mindesetre a weboldaluk hirtelen teljesen üres lett, a közel 12 milliós rajongói táborral rendelkező Facebook oldalukon egy poszt sincs, és a Twitterüket is teljesen kiürítették. Állítólag több rajongó is fura szórólapot kapott, amin az állt: „Sing the song of sixpence that goes Burn The Witch. We know where you live.” Tehát inkább valószínűbb, hogy csak egy ügyes marketingfogásról van szó, amit az új lemez bejelentésére találtak ki. Azért mégis szeretnénk azt hinni, hogy nem, és mostantól tényleg középkori módon kommunikálnak a rajongóikkal. Az év trollkodása lenne.
Addig is, míg kiderül nézzétek meg az utolsó lemezükön lévő Lotus Flowerhez készített, őrült, táncos videóklipet.
[vembed youtube=”cfOa1a8hYP8″ ]