Tech
A Snapchat felhasználók nagyon nem fognak örülni ennek az újításnak
Instagram-szerű hirdetési rendszer jön.
A Snapchat egy jó ideig hirdetésmentes volt, vagy legalábbis nem voltak arcbamászóak az esetleges fizetett tartalmak, de ez hamarosan megváltozik. Az Adweek által nemrégiben lehozott összefoglaló szerint már nincs messze az, hogy a barátaink sztorijai közt célzott reklámokat lássunk.
A cég stratégiai vezetője, Imran Khan elmondta, hogy nem fogják túltolni a hirdetéseket, például egy adott ember My storyja közben nem lesznek reklámok, csakis két külön My story közt. A főleg fiatalok által használt app természetesen aranybánya a hirdetők számára, így nem meglepő, hogy 10 branddel máris van érvényes szerződés, ők a Universal Pictures, Paramount Pictures, Verizon, Procter & Gamble, Warner Bros., és az Express. Egyelőre nem lehet tudni, mikortól vezeti be a Snapchat az új rendszert.