Stílus
A Supreme boxert viselő 2Pac-hologram a streetwear márka új kollekciójának kulcsfigurája
Nemrég vált elérhetővé a Supreme 2020-as kollekciója, melynek arca nem kisebb legenda lett, mint maga 2Pac Shakur…pontosabban az ő hologramja.
Egészen konkrétan az a hologram, ami 2012-ben Dr. Dre és Snoop Dogg oldalán adott koncertet a Coachella fesztiválon, és amelynek megalkotása nagyjából 100-400 ezer (!) dollárba került. A stretwear brand Instagramján pár nappal ezelőtt jelent meg egy kis teaser videó, melyben a 2D-s rapper szerepelt, most pedig, hogy az új ruhákat felfedték, meg is tekinthetjük, mire is került rá a West Coast-ikon.
[instagram]B8ojlIlIvqM[/instagram]
Mint azt megszokhattuk a “sztáros” pólóik (lásd: Madonna, Sade, Nas, Morrissey, Lou Reed, Mike Tyson, Kate Moss) esetében, a Supreme most sem vitte túlzásba a dizájnt, olyannyira nem, hogy a korábbi kollekciók részét képező Supreme boxert viselő hologramot szimplán rányomták egy fekete pólóra.
Pac emellett egy gördeszka lapon is ott feszít, szintén nemes egyszerűségében:
Az elhunyt énekesek hologramjainak használata hosszú évek óta parázs vitákat generál zenei körökben, ennek erkölcsösségét sokan megkérdőjelezték már és több kommentelő is ugyanezt kifogásolta az új Supreme felsőt látva, egy hozzászóló a Hypebeast instáján például azt írta: „Tökre nem helyes egy ember halálát az új terméked promózására felhasználni.”
Volt, aki kevésbé vette magára a dolgot, és szimpla viccként kezelte az egészet, egy srác például ironizálva örvendezett: „Ezaz, a Supreme felélesztette Pacot!”
Hogy morális szempontból mennyire elfogadható ez a jelenség, azt mindenki döntse el maga, viszont úgy tűnik, nagyon is van még igény hasonlóra, Whitney Houston stábja speciel két napja jelentette be, hogy az elhunyt énekesnő hologramja áprilisban turnéra indul.
A Supreme teljes friss kollekciója – melynek kiegészítői közé idén az édesszájú Hypebeastek legnagyobb örömére egy Oreo is bekerült -, itt szemlézhető.