Tech
A Topjoy-t követi a legtöbb magyar Instagramon. DE MIÉRT?!?!
Mi az élet értelme? Mi történik miután meghalunk? Miért követi ilyen sok magyar a Topjoy-t? Kérdések melyekre lehet sosem kapunk választ.
[gif]https://media.giphy.com/media/aLIUDNfhjY9CU/giphy.gif[/gif]
Lezajlott a második Magyar Instagram Körkép és eredményei is vannak – olvasható a közösségi kutatást végző Crane sajtóközleményében. A számok azt mutatják, hogy egyre kevesebbet posztolunk, ám még így is minden második válaszadó hetente oszt meg tartalmat, leggyakrabban a 25-34 éves nők és a 35-44 éves férfiak. A megkérdezettek többsége barátokat és külföldi hírességeket követ – ez nem változott tavalyhoz képest –, ám idén 30 százalékról 50 százalékra ugrott a hazai celebeket követők száma. A top3 név amúgy Dukai Regina, Sarka Kata és Istenes Bence, ennek hallatára pedig kicsit belehánytam a számba, kösz szépen többiek!
A kutatás emellett kimutatta, hogy az emberek még szoktak magukról szelfit készíteni!
[gif]http://cdn.playbuzz.com/cdn/1aaecc61-5384-4d8b-b639-7daee23777b3/9ba2dc39-0aa4-40c5-bfbb-a84af7825364.gif[/gif]
Minden második nő és minden harmadik férfi megörökíti néha a saját arcát, hogy utána évekkel később visszanézve azt mondhassa: „Jéé, ez tényleg én vagyok, csak kevesebb ránccal a homlokomon!„
Azért szerencsére volt érdekes (és ép ésszel nehezen magyarázható) felfedezés is, például az, hogy a Topjoy nevű italmárkát követik a legtöbben magyarok a brandek közül. Egészen pontosan 84 ezren. Felmentem tehát az oldalukra, hogy megnézzem miből maradtam eddig ki:
[instagram]BKV4ERvjNUQ[/instagram]
Hát ilyen krézi posztokból. A dobogó második helyén a Sugarbird helyezkedik el, a bronzérem pedig a BP shop-nak jár. Ami a konkurencia forgalmát illeti, a Facebook, Twitter és Pinterest stagnál, de a Snapchatet dupla annyian (40%) használják, mint tavaly.
A kutatást terjedelmében itt lehet elolvasni.