Stílus
A$AP Rocky, Tyler, the Creator és Iggy Pop a Gucci új kampányának arcai
Három különböző ikon egy projekten.
„Ha valaha is eltűnődtél azon, hogy mit csinálhatott karantén alatt Iggy Pop, Tyler the Creator, vagy épp A$AP Rocky, végre van egy válaszunk számodra: spagetti-partit tartottak Hollywoodban Harmony Korine társaságában.” – kezdi a Gucci friss kampányát bemutató cikkét a GQ.
És tényleg így volt, mint kiderült, az illusztris négyes még februárban forgatott együtt, ennek eredménye a luxusmárka vadiúj kampánya, ami egy excentrikus fotósorozat, benne kék és fehér papagájokkal (fun fact: a vizuálban szerepelnek Iggy Pop szárnyas kiskedvencei, Cockatoo és Biggy Pop), spagettivel és sok-sok elegáns ruhadarabbal.
Azon belül is főleg öltönyökkel, zakókkal, nyakkendőkkel, luxi zoknikkal, szemüvegekkel és táskákkal (beleértve több, a brandre jellemző genderfluid és feminin hatású szettet), avagy olyan göncökkel, amik mind azt a bohéman elegáns és lazán, szinte hanyagon úri hangulatot árasztják, ami szinte már alapból bele van kódolva Harmony Korine mozgalmas, szinte élő fotográfiáiba.
Annak a Korine-nak a munkáiba, aki a kultfilm státuszig jutó Gummót és a Gucci Mane vendégszereplést is tartalmazó Spring Breakerst rendezte, és aki korábban is számtalanszor kollaborált már a luxusmárkával és Iggy Poppal is szólóban egy tavalyi sorozaton.
A kampányhoz – csak hogy még inkább csillagos ötös legyen az élmény – egy rövidke videó is készült: a kisfilm elején a brománcukról híres Tyler és Rocky befarolnak egy régi, bronz színben pompázó Rolls-Royce-szal a hollywoodi villa elé, üdvözlik Iggy Popot, majd mindhárman bolondos táncba kezdenek. A buliban természetesen a papagájok is részt vesznek.
[vembed youtube=”psyCXr9uqaQ” ]
[instagram]CFugR_lCzTc[/instagram]