Tech
Átugorhatatlan reklámokat tesztel az Instagram

Az Instagram megerősítette, hogy teszteli a átugorhatatlan hirdetéseket, miután a funkcióról készült képernyőképek elkezdtek keringeni a közösségi médiában – írja a TechCrunch.
Egyes felhasználók arra panaszkodtak, hogy az Instagram használata közben, a hírfolyamban feltűnő hirdetéseket csak egy visszaszámláló lejárta után tudták továbbgörgetni. Amíg az idő le nem járt, a felhasználókat az app megakadályozta, hogy további tartalmak között böngészhessenek.
Ha mindenkinek bevezetik, akkor az Insta jobban hasonlítana a YouTube ingyenes változatára, amelyben a videók megtekintése előtt és közben reklámokat kell nézniük a felhasználóknak. Az Insta azért is gondolkodhat ennek a bevezetésén, mivel ott is egyre elterjedtebb a videós tartalom, köszönhetően a Stories és a Reels funkcióknak.
„Mindig olyan formátumokat tesztelünk, amelyek értéket teremthetnek a hirdetők számára” – nyilatkozta a Meta szóvivője a TechCrunch megkeresésére.. „Ahogy tesztelünk és tanulunk, frissítésekkel fogunk szolgálni, ha ez a teszt bármilyen hivatalos termékváltozást eredményezne” – jegyezték meg.
