Aztaa
De miért? Ezek a tél legidegesítőbb reklámjai
Idén a szokásosnál is több idegtépő reklám készült.
Megszoktuk, hogy a hideg időjárás beköszöntével elárasztanak minket a megfázás, torokfájás, influenza tüneteinek kezelésére szolgáló készítmények. Tuti ezektől betegszünk meg.
Abban biztosan sokan egyetértünk, hogy az idei torokfájás-szezon legidegesítőbb reklámja címet „De miért Ábel” nyerte el. A nyámnyila nagyanyjának és anyjának feleselő gyerekről mémek és paródiavideók százai kerültek már fel a netre. Hogy fogja utálni magát ezért később, és ha megkérdezi, hogy „de miért”, szívesen válaszolunk neki.
Nálam második helyen a mekis reklám áll, ahol a fiatalok azon hüledeznek, hogy haverjuk a non-stop partyzás helyett beállt dolgozni a gyorsétterembe. Persze csak addig nagy a szájuk a négyes Golfban ülve (amit ezek szerint nem kétkezi munkával szereztek meg), míg meg nem jelenik a csini lány a hambikkal, mert neki már köszönni sem bírnak. Gratulálok!
Mindenszentek után rögtön megjelentek a karácsonyi reklámok. Persze hiányzott is volna, ha csak decemberben kezdenek el bombázni az ajándékötletekkel. Van az a hipermarket reklám (különösen hosszúnak tűnik), amiben a férfi későn ér haza, a nő napokig duzzog, majd kap egy feldíszített fát a szakadó hóban a semmi közepén. Nagyon romantikus. Az persze nem derül ki, hogy a férfi mivel váltotta ki a nő haragját, de happy end és kit érdekel.
A másik mobilszolgáltató is tuti idegesít mindenkit a tutira legnagyobb (méteres) popcornt kikérő mozizó nagymamával..
Persze könnyű kikerülni, ha nem nézünk tévét, és akkor egy stressz faktorral kevesebb, de hát ilyen az ember, tévét néz.