Kövess minket

Stílus

Diverzitási felelőst neveztek ki a H&M-nél, a „rasszista” pulcsibotrány után

A svéd cég újabb lépést tesz a kedélyek megnyugtatása érdekében.

Megosztva

Forrás:

Hallgatunk rátok” – kezdi a H&M legújabb közleményét a hónap elején kirobbant „pulcsibotránnyal” kapcsolatban. A cég egy fekete kisfiút fotózott egy „A legmenőbb majom a dzsungelben” pulcsiban, a kedélyek pedig nyughatatlanul felborzolódtak, sztárok mondták vissza korábbi együttműködéseiket, Dél-Afrikában pedig még az üzleteket sem kímélték dühös tüntetők.

A svéd cég most azt írja, a pulcsi félreérthető üzenete nem volt szándékos, de mégis megmutatta, hogy mekkora felelősségük van ilyen helyzetekben, mint világmárka. Azért, hogy ne hibázzanak újra hasonlót, egy diverzitása felelőst neveztek ki a cégnél, aki a befogadó környezet kialakításával, valamint a sokszínűség megjelenítésével foglalkozik majd. Hamarosan újabb részleteket árulnak el a dologról.

[fbpost]https://www.facebook.com/hmtheus/posts/2033607470210829:0[/fbpost]

Eközben a reklámban szereplő kisfiú családjának el kellett menekülniük otthonról, miután megfenyegették őket.

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés