Hiphop
Dopeman szerint, aki Orbánt szidja, annak rögtön jön a népszerűség
Majka legújabb dala, a „Csurran, cseppen” három és fél nap alatt több mint 4 millió megtekintést ért el a YouTube-on. A dal egy kitalált ország, Bindzsisztán miniszterelnökének szemszögéből mutatja be a politikai visszaéléseket, ahol az igazságszérum hatására a vezető bevallja minden tettét. Majka hangsúlyozta, hogy a dal szórakoztatási céllal készült, és nem kíván politikai oldalakhoz csatlakozni, hanem a teljes politikai elitet kritizálja.
Dopeman, azaz Pityinger László mégi úgy véli, hogy a dal népszerűsége részben annak köszönhető, hogy a szórakoztatóiparban jelenleg „a legnagyobb üzlet Orbánékat csesztetni„. Szerinte ez egy bevált recept a népszerűség növelésére, és bár Majkával jó kapcsolatban van, úgy gondolja, hogy az előadó ezzel a dallal a népszerűségét kívánja fenntartani.
„Az tény, hogy ma a szórakoztatóiparban a legnagyobb üzlet Orbánékat csesztetni, ez egy jól bevált recept. Ha erre a vonatra felszállsz, jön a népszerűség, és azért Petinek is szüksége van arra, hogy ezt fenntartsa. A tinédzserek azért már nem feltétlenül őt hallgatják, és persze, az is hozzátartozik, hogy ő is idősödik, változik a látásmódja, sőt, platformot is váltott, ami egy másik látásmódot is hozhatott magával” – mondta a Blikknek.
Dopeman hozzáteszi, hogy a kritika nem csak a kormánypártnak szól, hanem az egész politikai elitnek, és egy ilyen dal kielégíti a közhangulat igényét.
A „Csurran, cseppen” nemzetközi szinten is sikereket ér el: Ausztriában az első helyen áll a YouTube felkapott listáján, Németországban és az Egyesült Királyságban pedig a Top 10 közelében szerepel.