Gasztro
Egy 11 éves kislány házi limonádéval tört be a Whole Foods piacára
Limonádét készít a dédnagymamája receptjéből, 60 ezer dollárt nyert egy vállalkozói versenyen és most a Whole Foods is leszereződött vele – és te mit csináltál 11 évesen?
Az igazi elhivatottság meghozza a gyümölcsét: egy texasi kislány, Mikaila Ulmer a több ajtón kopogtatott dédnagymamája mézes limonádé receptjével, ameddig megnyerte a Shark Tank, egy vállalkozói valóságshow 60 ezer dolláros befektetését, most pedig a Whole Foods amerikai élelmiszer üzletlánc is leszerződött vele.
A kislányt négy évesen megcsípte egy méh, akkor kezdett el megszállottan érdeklődni utánuk. Amikor rájött, milyen fontos szerepet töltenek be a méhek az ökoszisztémában, „munkát adott” nekik, és elkezdett házalni a saját készítésű mézes limonádéjával. Nem csoda, hogy egy idő után a Whole Foods kapta fel a dolgot – ez az az üzletlánc, amit a South Parkban is kifiguráztak magas árai és túlnyomóan organikus termékei miatt. Mikaila limonádéját, mely a Beesweet nevet viseli, 4 állam 55 üzletében forgalmazzák majd.