Stílus
Egy férfit is beválasztott a Maybelline az új szempillaspirál kampányába
Már trend.
[instagram]BN0l0fjFjFI[/instagram]
Amit a Covergirl tavaly elkezdett, azt idén a Maybelline viszi tovább. A sminkmárka bejelentette a legújabb „The Colossal Big Shot” nevű szempillaspirálját és a hozzá tartozó kampány két arcát is, akik mindketten Youtube beauty bloggerek.
Shayla Mitchell 2 millió fölötti Insta követővel és egy 350 ezres feliratkozó számú Youtube csatornával büszkélkedhet, a kampány másik arca viszont még a formás fekete hölgynél is unortodoxabb választás, ugyanis egy férfiről van szó. Manny Gutierrez beauty tanácsait több mint 3 millióan követik Instán és 2 millióan a csatornáján így aztán egyértelműen ott van a top férfi szépségbloggerek közt.
[instagram]BO0beUUBudq[/instagram]
Manny a felkérésről így nyilatkozott:[blockquote]“Izgatott vagyok, hogy egy ekkora, globális márkával dolgozhatok együtt, mint a Maybelline. Jó látni, hogy nem csak elismerik a férfiakat a szépségiparban, de még fel is hívják rájuk a figyelmet ilyen lehetőségek által.”[/blockquote]Gutierrez amúgy így néz ki, mikor nincs rajta smink:
[instagram]BM0J7qZls-_[/instagram]
(via Teen Vogue)