Bulvár
Egy napot sem bírt ki az interneten a Pepsi életidegen reklámja
De legalább Kendall szép benne, az is valami.
Kevesebb mint egy nappal a premier után már vissza is vonta legújabb reklámját a Pepsi, melynek Kendall Jenner volt a főszereplője. A kifejezetten fiatalokat célzó hirdetésben egyfajta „jó ügyekért tüntetünk” hangulatot próbáltak megragadni, de a kivitelezés borzalmasra sikeredett, a végső üzenet pedig kifejezetten sértő bárki számára, aki valaha bármiért is tüntetett már az életében.
[vembed youtube=”dA5Yq1DLSmQ” ]A két és fél perces reklámban egy erőltetetten színes összetételű, tüntető tömeg vonul el Kendall Jenner épp zajló fotózása mellett, a modellnek pedig nem is kell több, rögtön csatlakozik a felvonuláshoz. Többen kínosan gratulálnak neki (szelfit senki se kér?), majd a modell a tömeg elejére megy, hogy egy a rendőrsorfalnak felajánlott Pepsivel okafogyottá is tegye a tüntetést.
Megjelenése után, szinte azonnal ízekre szedte az internet az erősen életidegen szituációkkal operáló reklámot, elvégre mikor oldott meg egy doboz Pepsi, a szomjúságon kívül bármilyen problémát a társadalmunkban? Twitteren egymást érték a reklámot kifigurázó posztok, melyekbe igazi tüntetések képeit rakták (sokszor rendőri brutalitással kiegészítve), majd aláírták, hogy: „Basszus bárcsak lenne nálam egy Pepsi!„.
[twitter]https://twitter.com/pepsi/status/849679114416115714[/twitter]A cég fél nap után törölte a Youtube csatornájáról a reklámot, majd Twitteren kértek bocsánatot. Állításuk szerint az egység, a béke és a megértés globális üzenetét szerették volna közvetíteni, de nem úgy sikerült, ahogy szerették volna. A végén még Kendall Jennertől is bocsánatot kértek, ami elég vicces, tekintve, hogy ezzel azt sugallják, hogy a modell nem volt teljesen tisztában azzal, milyen reklámban szerepel.
Végül pedig nézzük meg a VICE videóját, melyből kiderül mi is történne valójában, ha Kendall tényleg elmenne egyszer egy tüntetésre:
[vembed fbvideo=”https://www.facebook.com/VICE/videos/1622808631085722/” ]