Film
Egy Toyota reklámmal bizonyították a Vissza a jövőbe filmek pontosságát
Doki és Marty újra találkoztak.
2015-ben, nagy jelentőséget tulajdonítottak október 21-ének szerte a világon. Hogy miért? A Vissza a jövőbe című filmben ez a dátum az, amikor Doki és Marty eljöttek a múltból, hogy felfedezzék, mi vár majd rájuk a jövőben. Persze többen szerették volna, ha már hasonló fejlettségű lenne a technológia, mint ahogy a producerek ezt akkor elképzelték, ám az önbefűzős cipő és a légdeszka elterjedésére még egy kicsit várnunk kell. A Toyota azonban az egyik „találmányt” pozitív eredményekkel tesztelte.
„Az évek során rengeteget viccelődtünk azzal, vajon melyik találmány lesz a következő, amit a Vissza a jövőbe produkciók ihlettek meg.” – mondta Michael J. Fox. A Toyota egy olyan kocsit alkotott, amely hidrogén-üzemanyagcellás technológiával működik, hasonlóan, mint a filmben. A reklámhoz pedig nem választhattak volna jobb párost, mint Dokit és Marty-t.
Az öt perces videó december 21-én debütál majd a Toyota honlapján, ám Christopher Lloyd már közzétett egy 44 másodperces kis verziót a rajongók számára. Reméljük, hogy a cipő és a légdeszka is hamarosan tömegtermék lesz!
[vembed youtube=”eVebChGtLlY” ]