Hiphop
Eminem a negatív kritikákból rakta össze a „Kamikaze” újságreklámját
Tökéletesen beleillik a „Kamikaze” koncepciójába.
Eminem új, „Kamikaze” albuma arról lett nevezetes, hogy annyi őt kritizáló embernek szól be rajta, amennyinek csak tud, így talán nem meglepő, hogy a lemezt népszerűsítő reklám is ebből táplálkozik. A The Hollywood Reporter magazinban jelent meg az a hirdetés, mely első látásra csak egy tipikus, kritikusok ajnározásait és „10/10„-es pontszámait tartalmazó reklám, de ha az ember el is olvassa a sorokat, akkor leesik, hogy itt pont az ellenkezőjéről van szó.
„egy újabb üres, valóságtól elrugaszkodott vergődés” – írja a Pitchfork.
„mindenkit hibáztat, csak magát nem” – írja a Billboard
„a jó hír, hogy ez az elmúlt évtized legjobb Eminem albuma, a rossz hír, hogy még így is szar” – írja a Stereogum
…és így tovább. A Kamikaze persze a kritikusok szájhúzása ellenére elég jól szuperált az eladások frontján, 103 országban lett első az augusztusi toplistákon.
[twitter]https://twitter.com/THRMattBelloni/status/1042909336752676864[/twitter]