Kövess minket

Stílus

„EYES OF BO”

Az idei tavasz-nyár, a tervező – László Bea – szerint, a konceptuális művészet tárgyiasított formájában érkezik. A 100% pamut, bőrbarát textilen elhelyezkedő karakteres, leegyszerűsített minták: a szemek David Bowie szemei. A kézzel szitázott ruhán hiányzik egyik szem pupillája, ami visszautal a zenész felemás színű szemeire.

Megosztva


A tervező, így hát Bowiekus szemléletmóddal – kissé spirituális megközelítéssel – hagyja kirajzolódni az SS16 kollekció visszafogott, ám csak látszatra szende szűz karakterét, egy kicsit a 70-es évek életérzéséhez visszanyúlva.

Bea egyik védjegyeként idén is a klasszikus formavilágot használja szabásvonalak tekintetében, ebből kiindulva a kollekció több must-have darabot is tartalmaz. Együttesen egyfajta cool avítt-lux hangulatot idéznek, például klasszikus fehér blúzból inspirálódva lesz maxi ing és körszoknyás ing-ruha, ballonkabát és culottes, háromnegyedes nadrág.

Anyaghasználat tekintetében a minél természetesebb, bőrbarát textilek használata dominál, a vízlepergető kabátok alapanyagával pedig, a kényelmet és funkcionalitást helyezi előtérbe.

A BEANGO MÁRKÁRÓL

Az erdélyi születésű divattervező, László Bea, a Beango márka megálmodója Kolozsváron és Budapesten, a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen tanult. Márkája a városi, sportluxe, hanyag elegancia, szelíd-avantgárd stílusstílusok közt táncol: a formabontás és formaépítés során, a különleges, néhol meglepő szabásvonalak miatt más értelmet kap a nőiesség. A Beango nő megszűnik törékenynek lenni, ehelyett határozottságot és erőt sugároz, pszichikai és fizikai komfortérzetben éli mindennapjait. Ezeket a ruhákat viselve egy világváros divatszférájában érezhetjük magunkat, mintha egy metropolisz utcáit rónánk. 

Kattints a kommentekért

Írd le a véleményed

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Hirdetés
Hirdetés

Facebook

Hirdetés